Noorwegen 2015 - Reisverslag uit Lofoten, Noorwegen van Willem en Yvonne Bultsma-Dijkstra - WaarBenJij.nu Noorwegen 2015 - Reisverslag uit Lofoten, Noorwegen van Willem en Yvonne Bultsma-Dijkstra - WaarBenJij.nu

Noorwegen 2015

Door: Yvonne Dijkstra

Blijf op de hoogte en volg Willem en Yvonne

12 Mei 2015 | Noorwegen, Lofoten

Vandaag een rust-dus luie dag. Niet reizen, maar lekker uitslapen. Om half 10 uit bed....heerlijk. Het werd onze wasdag, want na 10 dagen reizen kom je wel aardig door je schone goed heen. Met een 2 grote tassen vol vies wasgoed naar het washok en daar 2 wassen gedraaid en in de droger gedaan. Wat niet in de droger mocht opgehangen in het afwas-hok met touwtjes, we zijn nu toch weer eens de enigen hier op de camping. Tussen de wassen door, zijn we heerlijk de sauna ingedoken. Sauna hoort bij de camping en is gratis. We kwamen er als 2 rode kreeften weer uit.

Verder wat gelezen, Willem zocht op internet naar de mogelijkheid voor plintverwarming, dat is vrij nieuw heb ik begrepen en zou mooi in onze nieuwe keuken die in week 30 komt kunnen.

Geskypt met Wendy en later met Stefan. Erg leuk om zo contact met elkaar te kunnen doen. Zo zie en hoor je weer wat van elkaar.

Nu net eten op, afwas doen en dan nog wat lezen.......en dan morgen op naar de LOFOTEN!!! Ik heb er heel veel zin in.