Noorwegen 2015 - Reisverslag uit Lofoten, Noorwegen van Willem en Yvonne Bultsma-Dijkstra - WaarBenJij.nu Noorwegen 2015 - Reisverslag uit Lofoten, Noorwegen van Willem en Yvonne Bultsma-Dijkstra - WaarBenJij.nu

Noorwegen 2015

Door: Yvonne Dijkstra

Blijf op de hoogte en volg Willem en Yvonne

20 Mei 2015 | Noorwegen, Lofoten

Vandaag zitten we op het uiterste puntje van de Lofoten. Vauit het raam van de caravan zien we uit over de zee/oceaan. Wat en pracht van en plek. De natuur is hier wat verder als waar we vandaan kweamen, wat groener overal en ook ietsje warmer.

Gister uit eten geweest voor mijn verjaardag en ik moet zeggen dat het lang geleden is dat ik zo lekker heb gegeten ! De Spaanse ober kwam als slot met een karamel verjaardags-toetje versierd met 1 kaars onder het zingen van "happy birthday "! We kregen elk een lepeltje en hebben toen heel romantisch samen zo dit verrukkelijke toetje opgegeten.

Heb nu maar een paar foto,s omdat ik anders moet bijkopen. /moet even zien, wat dit mij brngt als ik dit koop, een soort van fotoalbum met mijn dagverslagen erin? Even vragen aan waarbenjij.nu.nl/

Vannacht om 23.30 uur was het nog hartstikke licht toen wij naar bed gingen. toen ik om 2.30 uur naar de w.c moest kwam de zon net weer op, heb er een foto van gemaakt.

  • 20 Mei 2015 - 13:47

    Ikke:

    Ik ben erg benieuwd naar de foto van de W.C.!

    Wij hebben gister een reis naar het einde van de wereld gemaakt, ergens voorbij Dokkum! De kachel van onze auto blijft namelijk op warm staan... helemaal niet erg.. in de winter.. maarja misschien dat het hier nog een keer lekker weer gaat worden en dan willen we graag koele lucht.. anyways... ergens een oude kachel van een bmw afgesloopt en teruggereden... wordt wel een klusje van een dag!!! volgens mij moet de hele auto uit elkaar.. naja hebben we weer wat te doen! Oja wij zijn enorm sjaak-afhaak voor de 11stedentocht.. we hebben de kaarten verkocht.. omdat we er simpelweg geen zin in hebben! :) misschien volgend jaar! Verder weinig bijzonders hier! Oja de ene na de andere spectaculaire ambulance rit van Renske natuurlijk.. driftend over het europaplein enzo!

    veel plezier weer daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willem en Yvonne

Op 3 mei vertrekken wij voor zo,n 8 weken naar de Lofoten, de eilandengroep bovenin Noorwegen. Om iedereen een beetje op de hoogte te houden van onze belevenissen hebben wij een blog gemaakt.Elke week zijn wij van plan om daar de belevenissen van die week met wat foto,s erbij op te zetten. We hebben nog een drukke week te gaan voor vertrek, een week met caravan reis-klaar maken, Bella naar zijn logeeradres bij Marcel en Wendy te brengen en op de vertrekdag Delta nar Thalina en Henny in Ganzendijk. Daarna kan voor ons de langverwachte reis beginnen. In gedachten reist mijn vader met ons mee, hadden graag hem nog van deze reis laten meebeleven........

Actief sinds 25 April 2015
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 10327

Voorgaande reizen:

03 Mei 2015 - 06 Juli 2015

Noorwegen 2015

Landen bezocht: