Noorwegen 2015 - Reisverslag uit Lofoten, Noorwegen van Willem en Yvonne Bultsma-Dijkstra - WaarBenJij.nu Noorwegen 2015 - Reisverslag uit Lofoten, Noorwegen van Willem en Yvonne Bultsma-Dijkstra - WaarBenJij.nu

Noorwegen 2015

Door: Yvonne Dijkstra

Blijf op de hoogte en volg Willem en Yvonne

05 Mei 2015 | Noorwegen, Lofoten

Zondagochtend om 7.00 uur uit de veren om dan eindelijk de grote reis naar de Lofoten te beginnen. Ontbijten, de laatste spullen in de auto/caravan doen en rijden.........tenminste, dat was de bedoeling, ware het niet dat Willem de avond te voren had vergeten de stroom van de koelkast af te doen. Wouter en Wendy brachten uitkomst (arme kindertjes zo vroeg op zondagochtend er al uit) en eindelijk ......daar gingen we.

Delta bij Thalina en Henny afgezet en na een bakkie en korte wandeling met de honden gingen we verder.

Na Hamburg hebben we zo,n dik uur in de file gestaan. Om 18.45 uur kwamen we via een prachtig landelijk weggetje aan op de eerste camping. Lekker gegeten, bij het water rond gekeken en de avond al lezend en Willem kleurend in een kleurboek voor volwassenen.

Tweede dag op naar Frederikshaven. Goede reis gehad, geen files. Deze camping is groter en meer comfort en daardoor ook duurder. Zag opeens een ster in het raam van de caravan, waarschijnlijk ontstaan door een opspattend steentje onderweg. Is dubbel plastic dus we laten het maar zo. Installeren, eten en bij het strand gezien. Weer was bewolkt en koud.

Derde dag Frederikshaven in, saaie stad, niets aan, boodschappen gedaan en bij verlaten van de supermarkt hoosde het! He, bah, niets aan! Dus maar voor 1 dag internet gekocht. Kachel in de caravan aan , lekker bakkie koffie met stuk taart erbij. Je moet je toch zien te vermaken nietwaar......Morgenvroeg vertrekken wij met de boot van 7.55 uur naar Zweden, waar we dan 4 uur later aankomen. In de buurt van Gothenborg zoeken we dan een camping en als het weer goed is, zijn we van plan om van daaruit de stad te gaan bekijken.

• 05 Mei 2015 - 14:17

Hendrik:

Raam=ducked tape :) en wat is het verschil tussen een kleurboek voor volwassenen en kinderen? Of kleurt Willem dames in bikini in? Veel plezier! We hopen dat het weer beter wordt!

• 05 Mei 2015 - 14:40

Willem En Yvonne Bultsma-Dijkstra:

Hoeft niet zegt Willem, is dubbel plastic. Zie foto,s reisverslag om te zien wat Willem kleurt, Hendrik :) Dank je, hopen wij ook, want om morgen met dit weer 4 uur op zee te zitten!