Noorwegen 2015 - Reisverslag uit Lofoten, Noorwegen van Willem en Yvonne Bultsma-Dijkstra - WaarBenJij.nu Noorwegen 2015 - Reisverslag uit Lofoten, Noorwegen van Willem en Yvonne Bultsma-Dijkstra - WaarBenJij.nu

Noorwegen 2015

Door: Yvonne Dijkstra

Blijf op de hoogte en volg Willem en Yvonne

21 Juni 2015 | Noorwegen, Lofoten

Vandaag verbrand! De hele dag in de zon gezeten, zulk mooi weer. In de middag dreigde er even een onweersbui, wat gerommel en flitsen, maar gelukkig dreef hij via het meer af.
Willem heeft een wandeling gemaakt rondom hert meer, toen de onweersbui kwam opzetten, maar was gelukkig weer op tijd thuis zodat ik mij daar geen zorgen om hoefde te maken. Renske belde nog even op om te horen hoe het ging, wat leuk was om weer haar stem even te horen. Eric appte nog even om zijn vader een fijne vaderdag te wensen( wij hadden geen benul dat het vaderdag was) en Wendy Bits appte ook nog om Willen een fijne vaderdag te wensen. Nou, qua weer hadden wij wat dat betreft niet te klagen, lang geleden dat wij zo buiten konden zitten.
Onze achterburen, een jong stel uit Zwitserland, ging stand-up peddelen, wat een prachtig gezicht was op dat grote meer.
Morgen vertrekken we naar een camping op 2 uur rijden van Gotenborg, waar we dan op woensdag om half 12 moeten zijn voor vertrek naar Denemarken.